Archiwum zamówień publicznych

Archiwum zamówień publicznych

DISUC.2242.1.3.2025.KS        
Kraków,  dnia 25.03.2025 r.

 

       W związku z koniecznością zapewnienia wyposażenia dla Sekcji Utrzymania Czystości w nowowybudowanym budynku, zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. oraz zgodnie z pkt 4.2. ppkt. 4.2.3. lit. c procedury „Zakupy” nr P-AD-10 wydanie X z dnia 03.11.2022 r. zwracam się z zapytaniem ofertowym pod nazwą: Zakup urządzeń mechanicznych tj. szorowarek, odkurzaczy, myjki ciśnieniowej i zamiatarki do utrzymania czystości wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.

Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442

Zapytanie ofertowe - dostawa urządzeń dla Sekcji Utrzymania Czystości Pobierz

Załącznik:  Oferta-cenowa-załącznik-formularz.xlsx
Pobierz

Jednostka prowadząca sprawę:
Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238, 31-501 Kraków


I. Przedmiot zamówienia:

„Zakup urządzeń mechanicznych tj. szorowarek, odkurzaczy, myjki ciśnieniowej i zamiatarki do utrzymania czystości wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.

Zamówienie obejmować będzie następujące urządzenia:

  1. Odkurzacz do zbierania zabrudzeń suchych – 10 szt.
  2. Odkurzacz do zbierania zabrudzeń mokrych – 1 szt.
  3. Odkurzacz do ekstrakcyjnego prania wykładzin – 1 szt.
  4. Szorowarka jednotarczowa do szamponowania wykładzin tekstylnych i doczyszczania miejsc trudnodostępnych – 2 szt.
  5. Szorowarka bateryjna typu I-Mop – 1 szt.
  6. Myjka ciśnieniowa – 1 szt.
  7. Zamiatarka ręczna o napędzie mechanicznym – 1 szt.

Cena powinna obejmować sprzęt kompletny, zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz koszty:

- dostawy we wskazanym przez Zamawiającego terminie pod adres Kraków, ul. Marii Orwid 11

- uruchomienia sprzętu w obiekcie Zamawiającego

- przeszkolenia Pracowników Szpitala (ok. 10 osób) w zakresie obsługi, konserwacji i zasad BHP przy użytkowaniu dostarczonego sprzętu

- zapewnienia serwisu gwarancyjnego na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z czasem reakcji 2 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii oraz z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas naprawy trwającej więcej niż 10 dni roboczych

II. Termin dostawy

Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się dostawy zamówionego sprzętu w terminie 16 - 20.06.2025 r. na adres: Budynek Administracyjny NSSU w Krakowie, ul. Marii Orwid 11.

III. Warunki płatności

  1. Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
    w Krakowie.
  2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru urządzeń podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU oraz protokół z przeprowadzonego szkolenia Pracowników SU.


    IV. Sposób porozumiewania się

Dostawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

V. Sposób przygotowania oferty

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
  3. Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań technicznych.

    VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
  2. Nieprzekraczalny termin składania ofert:  02.04.2025 r. do godziny 14:00.
  3. Ważność oferty minimum 60 dni.

    VII. Kryteria oceny ofert

Cena - 100%
Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.

Załączniki

  1. Formularz ofertowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia.

Page contrast:

We use cookies to optimize your experience. By browsing our site you agree to our Privacy Policy.