Rejestratorka/ Rejestrator medyczny w Zespole Poradni Specjalistycznych Śniadeckich 10 do Centralnej Rejestracji
-
Data
Rejestratorka/ Rejestrator medyczny w Zespole Poradni Specjalistycznych Śniadeckich 10 do Centralnej Rejestracji
- prowadzenie komputerowej ewidencji pacjentów, bieżące rozliczanie świadczeń medycznych zgodnie z aktualnymi katalogami świadczeń medycznych,
-prowadzenie kolejki pacjentów oczekujących – zgodnie z wytycznym płatnika,
-bieżące sprawdzanie prawa do ubezpieczenia zdrowotnego pacjentów przyjmowanych do Poradni (e-WUŚ). W sytuacji stwierdzenia braku prawa do ubezpieczenia zdrowotnego u pacjenta pobranie oświadczenia o ubezpieczeniu lub oświadczenia dot. uregulowania zapłaty za świadczenie zdrowotne oraz przygotowanie załączników do Samodzielnej Sekcji Rozliczeń Świadczeń Medycznych koniecznych do wystawienia faktury za poradę specjalistyczną oraz badania diagnostyczne,
-prowadzenie archiwizacji dokumentacji ambulatoryjnej zgodnie z obowiązującym zapisami i jej prawidłowe przechowywanie,
-współpraca z Samodzielną Sekcją Rozliczeń Świadczeń Medycznych w zakresie poprawności rozliczeń świadczeń medycznych oraz monitorowanie listy błędów,
-współpraca z Sekcją ds. Statystyki Medycznej i Weryfikacji Działalności Leczniczej w zakresie przygotowywania dokumentacji medycznej dla podmiotów zewnętrznych lub na wniosek pacjenta – zgodnie z obowiązującymi w Szpitalu procedurami,
-przestrzeganie przepisów aktualnie obowiązującego prawa i wewnętrznych uregulowań prawnych obowiązujących w Szpitalu (w szczególności: zarządzenia, komunikaty, procedury, instrukcje),
-rejestrowanie pacjentów w zakresie świadczeń realizowanych w Zespole Poradni Specjalistycznych przy w systemie komputerowym – zgodnie z obowiązującym systemem i wytycznymi Szpitala Uniwersyteckiego,
-wykonywanie innych zadań na polecenie Przełożonego.
Wymagania:
-wykształcenie min. średnie
-dobra znajomość oprogramowania pakietu MS OFFICE, głównie Excel i Word,
-mile widziana znajomość programu AMMS, INFOMEDICA, znajomość obsługi kasy fiskalnej i terminalu płatniczego,
-znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-umiejętność pracy z ludźmi.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełny etat),
- możliwość rozwijania kompetencji zawodowych,
- •świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.