Oferta badań dla firm i instytucji

Strefa kontrahenta

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że Zakład Diagnostyki Biochemicznej i Molekularnej nadal funkcjonuje przy ul. Skawińskiej 8, jednak PUNKT POBRAŃ oraz KASA znajdują się w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego - przy u. Jakubowskiego 2.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od dnia 1 stycznia 2023 badania kierowane do Pracowni Toksykologicznej Zakładu Diagnostyki będą wykonywane od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 a 15:05.

W przypadku konieczności zabezpieczenia wykonywania badań w trybie całodobowym, należy zawnioskować o zawarcie umowy na wykonywanie badań w Pracowni Toksykologii. Do umów standardowo dołączany jest ryczałt miesięczny w wysokości 5000,00 zł – jest to stała miesięczna opłata niezależna od ilości i cen wykonanych świadczeń. Tylko w przypadku posiadania takiej umowy będzie można wysyłać materiał i odbierać wyniki trybie całodobowym. W przypadku chęci zawarcia umowy, uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem e-mail: komercja@su.krakow.pl.

 

W celu zawarcia umowy prosimy o przesłanie na adres komercja@su.krakow.pl następujących informacji:

  1. wskazanie zakresu usług wraz z podaniem szacunkowej ich liczby (w okresie miesięcznym bądź w okresie trwania umowy);
  2. okres obowiązywania umowy;
  3. dane teleadresowe w tym numer NIP i REGON;
  4. osoba/osoby uprawnionych do zawarcia umowy.

Prosimy także o wskazanie osoby do kontaktu (podanie imienia i nazwiska, adresu email oraz numeru telefonu).

Na podany adres email zostaną do Państwa przesłane informacje wstępne dotyczące procedury zawarcia umowy wraz z cennikiem świadczeń.

Po uzgodnieniu warunków zostanie do Państwa przesłana umowa w celu jej podpisania.

Dodatkowe informacje pod numerem (12) 424-74-82 (w dni robocze w godz. 7.30 - 15.00).

Obowiązek informacyjny dla Kontrahentów Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie

 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.