Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków 18.12.2019

Zapytanie ofertowe

Zapraszamy do złożenia oferty na realizację zamówienia usługi reklamy billboardowej polegającej na wydruku projektu, naklejeniu (w tym montaż i demontaż) oraz ekspozycji 17 billboardów na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego wraz z opłaceniem miejsca reklamowego w ramach promocji zatrudnienia pielęgniarek w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie.

Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może się ubiegać Wykonawca, który wykazał, że:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia
3) dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa reklamy billboardowej polegającej na wydruku projektu, naklejeniu (w tym montaż i demontaż) oraz ekspozycji 17 billboardów na terenie na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego wraz z opłaceniem miejsca reklamowego w ramach promocji zatrudnienia pielęgniarek w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie. wraz z opłaceniem miejsca reklamowego.

Szczegóły zamówienia:

1. Termin kampanii promującej rekrutację na stanowiska pielęgniarskie w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie: styczeń-luty 2020 r. W tym okresie Wykonawca oferuje ekspozycję 13 billboardów (przez okres 2 miesięcy).
2. Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni
3. Ekspozycja będzie przeprowadzona na 17 nośnikach typu billboard na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego, w pobliżu szpitali, wymieniono w punkcie 4 opisu przedmiotu zamówienia.
4. Nośniki powinny być usytuowane przy wymienionych w liście poniżej szpitalach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wymagana jest bardzo dobra widoczność zarówno dla pieszych, jak i osób poruszających się środkami transportu. Poniżej wymienione są lokalizacje na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego, w pobliżu których powinny znaleźć się billboardy.
a. Małopolska
i. Maków Podhalański - Szpital im. ks. S. Czartoryskiego
ii. Tarnów – Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
iii. Tarnów - Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
iv. Nowy Targ - Poradnia Szpitala im. Jana Pawła II
v. Proszowice - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
vi. Bochnia - Szpital Powiatowy ZOZ
vii. Brzesko - Szpital Rejonowy
viii. Wadowice - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
ix. Oświęcim - Szpital Powiatowy
x. Olkusz - Szpital Powiatowy
xi. Olkusz - Zespół Opieki Zdrowotnej
xii. Chrzanów - Szpital Powiatowy
xiii. Limanowa - Szpital Powiatowy
xiv. Sucha Beskidzka - Szpital Rejonowy ZOZ
b. Podkarpackie
i. Rzeszów - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
c. Świętokrzyskie
i. Kielce - Szpital MSWiA
ii. Kielce - Wojewódzki Szpital Zespolony

5. Zamawiający dopuszcza wyłącznie nośniki wielkości 12 m2 (5,04 x 2,38 m) lub większe.
6. Wszelkie materiały wykorzystane w realizacji kampanii billboardowej muszą być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam.
7. Wykonawca wyklei wszystkie billboardy w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a. udostępnienia własnej lub dokonania zakupu powierzchni reklamowych dla potrzeb realizacji kampanii promującej rekrutację pielęgniarek w Szpitalu Uniwersyteckim, we wskazanym terminie;
b. druku materiału promocyjnego, a następnie jego terminowego wyklejenia i eksponowania na wymienionych nośnikach we wskazanym terminie;
c. zapewnienia trwałości montażu tj. utrzymania powierzchni reklamowej i plakatów w należytym stanie technicznym w okresie ekspozycji. W okresie trwania ekspozycji
d. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia stałych, bieżących kontroli jakości plakatów. Wykonawca zobowiązany jest do poprawienia wszelkich usterek powstałych na etapie montażu lub ekspozycji w terminie 24 godzin od daty powzięcia wiadomości o usterce;
e. sporządzenia dla Zamawiającego raportu z realizacji kampanii promocyjnej zawierającego dokumentację zdjęciową.
9. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag na temat jakości ekspozycji. Uwagi wnoszone będą w formie pisemnej (dopuszcza się korespondencję w formie elektronicznej) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie nie późniejszym niż 72 godzin od zgłoszenia wad przez Zamawiającego.
10. Wykonawca po zakończeniu prac przekaże Zamawiającemu CD z nagraną publikacją w formacie PDF oraz zdjęcia wykorzystane w publikacji w formacie umożliwiającym późniejsze wykorzystanie w druku.
11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania tuż przed realizacją zamówienia wizualizacji projektu.

II. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena 100%
Przez kryterium cena rozumie się cenę brutto, tj. cenę netto wraz z podatkiem VAT.

III. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1 );
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim;
3. Oferta musi być czytelna;
4. Ofertę należy złożyć w terminie do godziny 14:00 dnia 23.12.2019 r. w formie skanu pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) złożoną po terminie;
2) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
4) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;

IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY/OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY

Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie II.

V. KONTAKT

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Diaków oraz Anna Motyka.
Tel. 424 74 34
Mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI. DODATKOWE INFORMACJE

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy:
1) nie zostanie złożona żadna oferta;
2) procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy.

W załączniku:
Zapytanie_ofertowe.docx.pdf Pobierz
Zał. 1 – formularz ofertowy -  zał.1_formularz_ofertowy.docx Pobierz
Zał. 2 – projekt nadruku  zal.2_projekt_wersja_pogladowa.pdf Pobierz

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.