Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, dnia 28.09. 2023 r.

ZAPYTANIE  CENOWE  NR DIA.271.1.23/AM  NA ZAKUP STOŁU OPERACYJNEGO Z WYPOSAŻENIEM – 1  (SZT.)  oraz instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu.

Zapytanie ofertowe parametry techniczne - stół operacyjny - 28.09.2023.docx Pobierz

Dział Aparatury Medycznej Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie ceny stołu operacyjnego  (1szt.) o charakterystyce jak niżej  lub równoważny:

Lp.

Opis parametru/ Parametry wymagane

Parametr  Oferowany

1.              

STÓŁ OPERACYJNY, fabrycznie nowy

 

2.              

Stół operacyjny ogólnochirurgiczny mobilny na podstawie jezdnej z min. 4 podwójnymi lub pojedynczymi kołami.

 

3.              

Wymiary stołu: długość – min. 196 [cm], szerokość z szynami bocznymi: min. 55 [cm]

 

4.              

Konstrukcja blatu modułowa pozwalająca na dobór odpowiedniej konfiguracji i długości blatu w zależności od rodzaju zabiegu

 

5.              

Konstrukcja modularna, umożliwiająca zamianę części plecowej z częścią podnóżków oraz instalację elementów plecowych i nożnych o różnych kształtach

i wymiarach

 

6.              

Napęd stołu elektrohydrauliczny i/

lub elektromechaniczny

 

7.              

Stół blokowany do podłoża :

- za pomocą elektrohydraulicznych/ elektromechanicznych stopek lub

- za pomocą  centralnego hamulca

- za pomocą posadowienia  stołu na podłożu.

 

8.              

Podstawa (kształt i konstrukcja) ułatwiająca personelowi medycznemu dostęp do pacjenta ze wszystkich stron.

 

9.              

Możliwość zamiany miejscami segmentu plecowego z nożnym

 

10.            

System autokompensacji nierówności podłoża, automatycznie niwelujący nierówności podłoża lub samo stabilizujące się koła.

 

11.            

Stół wyposażony w pilot sterujący

 

12.            

Blat stołu przezierny dla promieniowania RTG -przystosowany do monitorowania ramieniem C.     Brak umiejscowienia poprzeczek wzmacniających mogących przesłaniać obraz RTG, dopuszcza się częściową nieprzezierność  segmentu przedłużenia pleców lub zagłówka

 

13.            

Możliwość ułożenia pacjenta w kilku pozycjach, min.:

·  leżącej,

·  siedzącej,

·  bocznej

 

14.            

Blat stołu dzielony na min. 5 segmentów:

·     podgłówek – odłączany, z możliwością podwójnej regulacji kąta ustawienia głowy,

·     segment plecowy,

·     siedzisko,

·     segment nożny dzielony 2 częściowy

 

15.            

Zakres elektrohydraulicznej lub elektromechanicznej regulacji segmentu nóg w zakresie min. -90°/+30°

 

16.            

Podgłówek regulowany manualnie w dwóch płaszczyznach za pomocą dźwigni odpowiadających za poszczególne osie/płaszczyzny lub wypiętrzenie wspomagane sprężyną gazową. Zakres regulacji podgłówka w zakresie min.  (-30 /+45 ˚)

 

17.            

Regulacja wysokości w zakresie min. od 70 do 105 cm

 

18.            

Możliwość opuszczenia stołu poniżej 66 cm

 

19.            

Regulacja nachylenia wzdłużnego (pozycja Trendelenburga, anty-Trendelenburg) w zakresie

min. - 30° do +30°

 

20.            

Regulacja nachyleń bocznych w zakresie min. 20° w obie strony

 

21.            

Automatycznie ustawiana pozycja „0” lub stół operacyjny z możliwością powrotu do „pozycji 0”

za pomocą jednego przycisku

 

22.            

Regulacja nachylenia płyty plecowej w zakresie min.  -35° do +70°

 

23.            

Przesuw wzdłużny blatu min. 270 [mm] 

 

24.            

Ruchome przedłużenie części pleców umożliwiające wypiętrzenie klatki piersiowej sterowane z pilota lub regulowane ręcznie lub:

 

25.            

Funkcje blatu stołu do pozycji „flex” i „reflex” realizowane za pomocą jednego przycisku,

po wybraniu tej funkcji na pilocie

 

26.            

Układ sterowania ruchami blatu zapewniający płynną ich regulację i wysoką stabilność pozycjonowania

 

27.            

System antykolizyjny, zabezpieczający przed kolizją elementów blatu oraz niepozwalający na uderzenie elementem blatu o podłoże (system zatrzymujący ruch w przypadku możliwego wystąpienia kolizji)

 

28.            

Materace przeciwodleżynowe, demontowane, odporne na środki dezynfekcyjne, zespalane bezszwową metodą, o grubości min. 60 [mm]

Materac z funkcją pamięci kształtu 

 

29.            

Materac z funkcją zabezpieczenia pacjenta przed wychłodzeniem

 

30.            

Zasilanie stołu akumulatorowe z wbudowanym układem – wskaźnik stanu naładowania baterii     na panelu   bocznym stołu lub podstawie stołu.

 

31.            

Szyny sprzętowe  ze stali nierdzewnej o przekroju 10 x 25 [mm] wzdłuż wszystkich segmentów blatu, po obu stronach stołu 

 

32.            

Możliwość pracy z sieci 230 [V] w trybie awaryjnym

 

33.            

Dopuszczalne obciążenie stołu – min. 350 [kg]

 

34.            

Max. waga pacjenta umożliwiająca użycie stołu w dowolnym położeniu – min. 225 [kg]

 

35.            

Elementy blatu stołu (segmenty blatu) oraz wyposażenie kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego stołem operacyjnym TS 7000

Możliwość zastosowania posiadanych przez Zamawiającego segmentów: uniwersalnego, urologicznego oraz górnego oparcia pleców.

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Liczba sztuk

Stawka VAT %

Wartość netto (zł)

Wartość  brutto (w zł)

1.

Stół operacyjny ogólnochirurgiczny  

1

     

Wartość netto oferty:

Wartość VAT:

Wartość brutto oferty:

Gwarancja min 24 miesiące

Przeglądy w okresie gwarancji(min.1):

Termin realizacji do 8 tyg.:

Termin Płatności :

 

 

     

Ofertę proszę przesłać do dnia 04.10.2023 r. do godziny 12:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

                                                                                                   

Podpis osoby uprawnionej

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.