Zapytanie ofertowe dotyczące wyposażenia dla Sekcji Utrzymania Czystości
DISUC.2242.3.3.2025.KS Kraków, dnia 30.05.2025 r.
W związku z koniecznością zapewnienia wyposażenia dla Sekcji Utrzymania Czystości w nowowybudowanym budynku, zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. oraz zgodnie z pkt 4.2. ppkt. 4.2.3. lit. c procedury „Zakupy” nr P-AD-10 wydanie X z dnia 03.11.2022 r. zwracam się z zapytaniem ofertowym pod nazwą: „Zakup wózków serwisowych do utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.
Zapytanie ofertowe - DISUC.2242.3.3.2025.KS z 29.05.2025 Pobierz
Oferta cenowa - formularz Pobierz
Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442
Jednostka prowadząca sprawę:
Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238, 31-501 Kraków
Przedmiot zamówienia:
„Zakup wózków serwisowych do utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.
Zamówienie obejmować będzie następujące urządzenia:
- Wózek serwisowy do sprzątania pomieszczeń biurowych – 10 szt.
- Wózek serwisowy do transportu odpadów segregowanych – 1 szt.
Cena powinna obejmować sprzęt kompletny, zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz koszty:
- dostawy we wskazanym przez Zamawiającego terminie pod adres Kraków, ul. Marii Orwid 11
- uruchomienia sprzętu w obiekcie Zamawiającego
- zapewnienia serwisu gwarancyjnego na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z czasem reakcji 2 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii oraz z zapewnieniem wózka zastępczego na czas naprawy trwającej więcej niż 10 dni roboczyc
Termin dostawy
- Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się dostawy zamówionego sprzętu w terminie 07 - 09.07.2025 r. na adres: Budynek Administracyjny NSSU w Krakowie, ul. Marii Orwid 11.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru sprzętu podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.
- Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
Warunki płatności
- Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
w Krakowie. - Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru sprzętu podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.
Sposób porozumiewania się
- Dostawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
- Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
- Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie przez oferowane wózki wymagań technicznych.
Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Nieprzekraczalny termin składania ofert: 10.06.2025 r. do godziny 14:00.
- Ważność oferty minimum 60 dni.
Kryteria oceny ofert
- Cena - 100%
Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.
.................................................................... …………………..…….…..………………………
podpis pracownika merytorycznego podpis Kierownika
Załączniki: