Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

DISUC.2242.3.3.2025.KS                                                                                    Kraków,  dnia 30.05.2025 r.

        W związku z koniecznością zapewnienia wyposażenia dla Sekcji Utrzymania Czystości w nowowybudowanym budynku, zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. oraz zgodnie z pkt 4.2. ppkt. 4.2.3. lit. c procedury „Zakupy” nr P-AD-10 wydanie X z dnia 03.11.2022 r. zwracam się z zapytaniem ofertowym pod nazwą: „Zakup wózków serwisowych do utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.

Zapytanie ofertowe - DISUC.2242.3.3.2025.KS z 29.05.2025 Pobierz

Oferta cenowa - formularz Pobierz

Zamawiający:

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442

 Jednostka prowadząca sprawę:

Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238, 31-501 Kraków

 

Przedmiot zamówienia:

„Zakup wózków serwisowych do utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.

Zamówienie obejmować będzie następujące urządzenia:

  1. Wózek serwisowy do sprzątania pomieszczeń biurowych – 10 szt.
  2. Wózek serwisowy do transportu odpadów segregowanych – 1 szt.

Cena powinna obejmować sprzęt kompletny, zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz koszty:

  • dostawy we wskazanym przez Zamawiającego terminie pod adres Kraków, ul. Marii Orwid 11
  • uruchomienia sprzętu w obiekcie Zamawiającego
  • zapewnienia serwisu gwarancyjnego na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z czasem reakcji 2 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii oraz z zapewnieniem wózka zastępczego na czas naprawy trwającej więcej niż 10 dni roboczyc

Termin dostawy

  • Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się dostawy zamówionego sprzętu w terminie 07 - 09.07.2025 r. na adres: Budynek Administracyjny NSSU w Krakowie, ul. Marii Orwid 11.
  • Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru sprzętu podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.
  • Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.

Warunki płatności

  • Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
    w Krakowie.
  • Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru sprzętu podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.

Sposób porozumiewania się

  • Dostawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sposób przygotowania oferty

  • Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
  • Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
  • Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie przez oferowane wózki wymagań technicznych.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
  • Nieprzekraczalny termin składania ofert:  10.06.2025 r. do godziny 14:00.
  • Ważność oferty minimum 60 dni.

Kryteria oceny ofert

  • Cena - 100%

Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.

 ....................................................................                            …………………..…….…..………………………

      podpis pracownika merytorycznego                                                podpis Kierownika

 

Załączniki:

Formularz ofertowy. Pobierz

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.