Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków,  21.04.2022 r.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na organizacji eventu sportowego – biegu na dystansie 5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników.

Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”

Dotyczy zadania nr 6.29 pt. „Działania edukacyjno-informacyjne skierowane do pacjentów i personelu medycznego”.

POWR.05.01.00-00-0025/18  złożonego w odpowiedzi na konkurs pn. "Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca" nr POWR.05.01.00-IP.05-00-008/18 ogłoszony w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-11-99-442

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przygotowanie, organizacja i obsługa biegu, który odbędzie się 18 września 2022 r. w Krakowie. Bieg odbędzie się na Bulwarach Wiślanych – pomiędzy Bulwarem Kurlandzkim a Bulwarem Rodła.

  1. Start biegu: godz. 13:00, 18 września 2022 r. (niedziela)
  2. Dystans: 5 km
  3. Liczba uczestników: 500 (tylko osoby pełnoletnie)
  4. Trasa biegu znajduje się na mapie dołączonej do zapytania ofertowego, trasa: Bulwar Kurlandzki - Bulwar Rodła
  5. Dokumenty związane z załatwieniem pozwoleń w Urzędzie Miasta na odbycie imprezy i związane z trasą biegu zapewnia Szpital Uniwersytecki
  6. Zapewnienie bezpieczeństwa podczas zawodów:
    • Przygotowanie i opracowanie niezbędnej dokumentacji, w tym: regulaminu uczestnictwa biegu na dystansie 5 km dla uczestników pow. 18 r. życia, oświadczeń dla uczestników biegu o warunkach uczestnikach w biegu, przygotowanie planu imprezy wraz z harmonogramem jej realizacji, uzgodnionym z Zamawiającym
    • Zapewnienie ochrony uczestnikom
    • Ubezpieczenie dla każdego uczestnika
    • Zabezpieczenie trasy poprzez wydzielenie toru specjalną taśmą lub oddzielenie pachołkami oraz ustawieniem pracowników na trasie biegu
    • Zamknięcie trasy na czas biegu
    • Zabezpieczenie medyczne dla biegaczy
  7. System on-line do zapisów na bieg (formularz zapisów); Udział będzie bezpłatny dla wszystkich uczestników. Podział na kobiety i mężczyzn, tak aby można było wyłonić zwycięzców w obu kategoriach.
  8. Obsługa biura zawodów
  9. Start i meta w innym miejscu; dmuchana brama startu i mety, zapewnienie sceny i podium w miejscu mety
  10. Nagłośnienie imprezy + strefy startu i mety
  11. Zapewnienie prowadzącego imprezę w godz. 11-15
  12. Jednorazowe numery startowe w formacie a5, czarno-białe – zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 oraz z logo programu Kordian i Księgą Identyfikacji Znaku Szpitala Uniwersyteckiego.
  13. Jednorazowe chipy pomiarowe (razem z numerem) z możliwością rejestru czasu
  14. Obsługa pomiaru czasu (zegar pomiaru czasu na mecie, hukowy pistolet startowy, pomiar czasu, wyniki na potrzeby dekoracji zwycięzców, wyniki końcowe w wersji papierowej i elektronicznej)
  15. Pamiątkowe medale na smyczy dla wszystkich uczestników. Medale odlewane dla wszystkich uczestników – 500 sztuk. Nadruk dwustronny, średnica 50 mm, grubość 3 mm, metalowy. Medal okrągły, ażurowy. Medale zawieszone na szarfie.
  16. Wykonanie projektu medali zgodnie z Księga znaku dedykowaną dla Projektu oraz z księgą znaku Szpitala stoi po stronie Wykonawcy
  17. Namioty: 2 sztuki namiotów dedykowane dla biura zawodów i szatni na starcie. Jeden namiot dedykowany dla Szpitala Uniwersyteckiego: wymiary to 4x4 m, z podłogą, z podłączeniem do prądu, trzy stoliki, osiem krzeseł, stojak na ulotki. Namioty w kolorze białym lub kremowym.
  18. Konieczny sprzęt do ogrzewania namiotu dla szpitala.
  19. Widoczne oznaczenie szatni.
  20. Wysokoenergetyczny posiłek regeneracyjny, podany na jednorazowych talerzach i sztućcach
  21. Woda – 1 butelka jednorazowa 0,5 l dla każdego uczestnika. Dwa stanowiska z wodą dla biegaczy, ustawione tuż przy mecie.
  22. Nagrody dla pierwszych 3 miejsc – sześć pucharów: „2 x złoto, 2x srebro i 2x brąz”; wymiary: od 12 do 15 cm, nagrody będą przyznawane w kategorii kobiety i mężczyźni.
  23. Zapewnienie liczby toalet zgodnych z obowiązującym prawem (zgodnie z 6 pkt. 1 par 4 Ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych z dnia 20.03.2009 r. (Dz.U. Nr 62, poz. 504) ze zmianą z dnia 20.08.2010 r (Dz. U. Nr 152, poz. 1021) oraz Normami Unii Europejskiej), na starcie imprezy min. 7 stanowisk, na mecie min. 5 stanowisk.
  24. Zapewnienie prądu na miejscu imprezy – dla nagłośnienia oraz dla namiotu SU.
  25. Banery biegu Kordian przy starcie i mecie, projekt i wykonanie banneru jest po stronie Wykonawcy.
  26. Zapewnienie wody i poczęstunku dla specjalistów z SU (8 osób).

CPV:  79952000-2

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia. Kwota wynagrodzenia płatna będzie na podstawie protokołu odbioru.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób oceny ofert:

Ocena zgłoszonych ofert dokonywana jest w oparciu o nadesłane formularze ofertowe na podstawie kryterium punktów: cena + Wymogi dodatkowe = 100 pkt.

Kryteria oceny ofert:

  1. Cena
  2. Wymogi dodatkowe

Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 55 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

         najniższa oferowana cena (brutto)
C = -----------------------------------------------  x 55 pkt
        cena ocenianej oferty (brutto)

Ad. 2. W kryterium drugim – Wymogi dodatkowe (W), oferta może uzyskać maksymalnie 45 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegółowe kryteria oceny znajdują się w załączniku.

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:

Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 04.05.2022 r. do godz. 15:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 400 12 38, 12 400 12 57, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  1. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  2. Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
  3. Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.

Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zapytanie ofertowe - bieg Kordian 2022 Pobierz

Opis przedmiotu zamówienia bieg Kordian 2022 Pobierz

Kryterium oceny ofert bieg kordian 2022 Pobierz

Formularz ofertowy bieg Kordian 2022 Pobierz

Wzór umowy bieg Kordian Pobierz

wzory logotypów Pobierz


 KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 05.05.2022 r.

Uczestnicy postępowania

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na organizacji eventu sportowego – biegu na dystansie 5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników w ramach realizacji projektu nr POWR.05.01.00-00-0025/18 p.n.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:

Barbara Makowiec „Gravity Group”, uzyskując 100 pkt.

 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.