Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 18.08.2020 r.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonaniu spotu viralowego o długości 30 sekund.

Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków

NIP: 675-119-94-42

Wymogi stawiane Oferentom – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • Spot o długości 30 sekund
  • Film viralowy przeznaczony do publikacji w serwisie youtube, mediach społecznościowych
  • Spot ma być animacją 3D - wykonany w technice animacji 3D
  • Spot musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu, znakiem Unii Europejskiej, Flagą Polski oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Księgą Identyfikacji Projektu
  • Spot musi być opatrzony logotypem Kordiana
  • Czas animacji 3D: ok. 22 sekund, czas wyświetlania planszy unijnej: 4 sekundy, czas wyświetlania planszy z nazwą projektu, logotypem i linkiem do strony www: 4 sekundy
  • Przygotowanie projektu scenariusza spotu, który stanowić będzie integralną część oferty
  • Przygotowanie spotu zgodnie z określonym scenariuszem, zatwierdzonym przez Szpital oraz z naniesionymi poprawkami i uzgodnieniami
  • transkrypcja tekstu mówionego (jeśli występuje) na napisy, wyświetlana na dole ekranu
  • Zapewnienie nagrania profesjonalnego lektora (jeśli konieczne)
  • Montaż spotu viralowego
  • Opracowanie graficzne spotu
  • Udźwiękowienie spotu: muzyka
  • przekazanie praw autorskich do utworu, na wszelkich polach eksploatacji,
  • konsultację przed rozpoczęciem działań, na której zostanie zaprezentowana koncepcja spotu,
  • zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego
  • informacje o projekcie można znaleźć na stronie www.kordian-poludnie.pl

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do utworów powstałych w wyniku realizacji Umowy, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili zawarcia Umowy polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666, ze zm.), a w szczególności w zakresie:

1) utrwalania, kopiowania, modyfikowania, wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów komputerowych,

2) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie egzemplarzy utworu,

3) wystawiania na publiczną prezentację (na ekranie), w tym podczas seminariów i konferencji,

a także publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,

4) wykorzystywania w materiałach wydawniczych oraz we wszelkiego rodzaju mediach audio-wizualnych i komputerowych,

5) prawa do korzystania z utworów w całości lub z części oraz ich łączenia z innymi utworami, opracowania poprzez dodanie różnych elementów, uaktualnienie, tłumaczenie na inne języki,

6) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy,

7) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 6 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

Forma przygotowanego pliku powinna być w rozszerzeniu mpeg-4 dostarczona na nośnikach zewnętrznych w minimum dwóch kopiach (płyta CD/pendrive).

Forma płatności: faktura przelewowa.

Termin lub okres wykonania zamówienia:

Wykonawca wykona i autoryzuje spot reklamowy do dnia 10.10.2020 r. 

CPV: 92221000-6

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na realizację spotu informacyjno-edukacyjnego. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny ofert:

  1. Cena
  2. Portfolio
  3. Szkic scenariusza

Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 45 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

         najniższa oferowana cena (brutto)
C = -----------------------------------------------  x 45 pkt
        cena ocenianej oferty (brutto)

Ad. 2. W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Pod uwagę będą brane dotychczasowe realizacje spotów viralowych.

Ad 3. W kryterium trzecim – szkic scenariusza może uzyskać maksymalnie 35 pkt. Pod uwagę będzie brana zgodność z projektem Kordian, znajomość tematu którego dotyczy spot, atrakcyjna i zaskakująca forma oraz treść.

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:  prosimy o składanie ofert do 27.08.2020 r. do końca dnia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 424 74 34, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  1. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  2. Oferta posiada braki niemożliwe do uzupełnienia po wyznaczonym terminie złożenia ofert.
  3. Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
  4. Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
  5. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, przy czym na potrzeby tego zapytania przez rażąco niską cenę Zamawiający rozumie cenę brutto stanowiącą mniej niż 30% średniej wyliczonej ze wszystkich zaoferowanych cen, spośród nieodrzuconych na innej podstawie Ofert.

Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zapytanie ofertowe dla spotu viralowego Kordian 2020 Pobierz

Opis przedmotu zamówienia dla spotu viralowego Kordian 2020 Pobierz

Wzór umowy spot viral Kordian 2020 Pobierz

Formularz ofertowy dla spotu viralowego Kordian 2020 Pobierz

Kryterium oceny ofert dla spotu viralowego Kordian 2020 Pobierz


 Kraków, 03.09.2020 r.

Uczestnicy postępowania

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy związanego z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonaniu spotu viralowego o długości 30 sekund, w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020,

po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę: Horyzont n10 Sp. z. o.o.

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty i zapraszamy do współpracy przy kolejnych projektach.


 Kraków, 22.09.2020 r. 

Komunikat

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w związku z odstąpieniem od umowy przez wybranego Oferenta, zapytanie ofertowe na wybór wykonawcy związanego z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonaniu spotu viralowego o długości 30 sekund, w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, zostaje unieważnione.


 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.