REFERENT/SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
-
Data
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy – REFERENT/SPECJALISTA:
- realizowanie kontroli zgodnie z Regulaminem przeprowadzania kontroli wewnętrznych w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie,
- współpraca z koordynatorem zespołu kontrolnego w zakresie przygotowywania i prowadzenia kontroli działalności Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie w zakresie określonym odrębnymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, w szczególności poprzez:
- opracowywanie programów kontroli oraz dokumentów poprzedzających kontrolę
- realizowanie czynności kontrolnych w jednostce kontrolowanej (jako członek zespołu kontrolnego)
- opracowywanie dokumentów pokontrolnych, w szczególności: wystąpienia pokontrolnego i jego projektu, stanowiska do wniesionych zastrzeżeń, zaleceń pokontrolnych
- monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych, w tym wydanych przez organy kontroli zewnętrznej
- prowadzenie akt kontroli zgodnie z obowiązującymi zasadami
- inicjowanie tworzenia/aktualizacji aktów prawa wewnętrznego związane z oceną działalności komórek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie dokonywane w trakcie realizowanych kontroli,
- współpraca z organami kontroli zewnętrznej realizującymi kontrole w Szpitalu, w tym przygotowanie, gromadzenie i przechowywanie danych oraz materiałów związanych z potrzebami przeprowadzonych i prowadzonych kontroli zewnętrznych,
- sprawowanie nadzoru oraz prowadzenie w postaci elektronicznej książki kontroli.
Niezbędne kwalifikacje i kompetencje na stanowisku pracy:
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub ekonomiczne lub finansowe,
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach merytorycznych związanych z prowadzeniem kontroli (audytów) lub zamówień publicznych lub finansów lub rachunkowości lub controllingu lub funduszy europejskich,
- znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- umiejętność analizowania dokumentów, wyciągania wniosków i dokonywania ocen oraz syntetycznego i precyzyjnego ich formułowania w formie pisemnej,
- umiejętność wykazania się zawodowym sceptycyzmem,
- umiejętność współpracy w zespole,
- bardzo dobra obsługa Microsoft Office,
- wysoka kultura osobista,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie:
- ukończenie studiów podyplomowych na kierunku nadzór i kontrola lub audyt lub prawo zamówień publicznych lub rachunkowość i finanse,
- doświadczenie zawodowe w jednostce sektora ochrony zdrowia.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres ok. 2 lat,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju własnych umiejętności,
- samodzielność w działaniu.
Przed wysłaniem CV prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie. Wszystkie informacje znajdują się na stronie https://www.su.krakow.pl/kariera/oferty-pracy
JEŚLI SPEŁNIASZ POWYŻSZE WYMAGANIA ZACHĘCAMY DO WYSŁANIA CV i LM
CV, List Motywacyjny wyślij na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dokumenty można również złożyć osobiście w Sekcji Rekrutacji, Szkoleń i Spraw Socjalnych, Kopernika 19, II piętro, pok. nr 4.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.