Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 17.12.2019

Zapytanie ofertowe

Zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia: wydruk oraz dostarczenie 3 szt. roll-upów, których tematem będzie wyposażenie Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego (NSSU) dofinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 12. Infrastruktura Społeczna, Działanie 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 12.1.1 Strategiczna infrastruktura ochrony zdrowia w regionie).

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zamówienie obejmuje wydruk 3 roll-upów na potrzeby projektu „wyposażenie Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego” realizowanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie

Specyfikacja roll-up’ów:

  • wymiary: 120x200 cm,
  • klasa premium
  • materiał powlekany,
  • szeroka podstawa gwarantująca stabilność
  • kaseta z aluminium z mechanizmem samozwijającym,
  • nadruk kolorowy, jednostronny,
  • górna listwa zatrzaskowa
  • materiał nadruku: nie prześwitujący o matowej powierzchni  – nie odbijająca promieni słonecznych
  • dostawa na adres: ul. M. Kopernika 36 / pokój 104, 31-501 Kraków

Usługa nie obejmuje przygotowania projektu – projekty zostaną dostarczone przez Zamawiającego (3 projektów).

 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania i dostarczenia kompletnego przedmiotu zamówienia: 6 marca 2020 r.

 3. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERT:

2. Ofertę oraz wszystkie jej załączniki należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferta i załączniki winny być przygotowane wg wymogów zawartych w niniejszym zapytaniu.
4. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz oferty - sporządzony wg załącznika nr I dozapytania.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy ipieczęcie; należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego np. pieczęcie imienne).
6. Cenę oferty należy podać jako cenę brutto.

 4. KRYTERIA OCENY OFERT:

Cena 100 %.

5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy składać do dnia 27 lutego 2020 r. do godziny 14:00 w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoba do kontaktu:

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Diaków pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi do realizacji przedmiotu zamówienia, które Wykonawca będzie musiał uwzględnić w ciągu 7 dni od dnia ich otrzymania.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego / jego części bez podania przyczyny, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.

 Kod CPV: 39294100-0

Dokumenty:
zapytanie_ofertowe_roll-up.pdf Pobierz
Wzór_umowy_roll-upy.pdf Pobierz
zal.1-formularz-ofertowy.docx Pobierz
roll-up-small.pdf Pobierz
roll-up2-small.pdf Pobierz
roll-up3-small.pdf
Pobierz
(UWAGA! Pliki do druku sa poglądowe - Wykonawca otrzyma je w pełej jakości) 

KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 28 lutego 2020 r.

Uczestnicy postępowania

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na usłudze wydruku oraz dostarczenia 3 szt. roll-upów, których tematem będzie wyposażenie Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego (NSSU) dofinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 12. Infrastruktura Społeczna, Działanie 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 12.1.1 Strategiczna infrastruktura ochrony zdrowia w regionie)., po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:

P.H.U. PERŁA Anna Klakla

AKTUALIZACJA: wyłoniony Wykonawca zrezygnował z podjecia się wykonania zamówienia. Zapytanie zostanie ponowione w najblizszych dniach. 

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty.

 

 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.