Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

 DISNI.2240.14.R.2.2025.DKS

                                                                   Kraków, dnia 15.09.2025 r.   

                                                                  

            Na podstawie zapisu art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zgodnie z pkt. 4.2 procedury „Zakupy”
nr P-AD-10 wydanie X z dnia 03.11.2022 r. zwracamy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania zadania pn:

„Wykonanie renowacji wykładziny PCV w budynku A na poziomie +2”

 

Zamawiający:

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Marii Orwid 11; 30-688 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie renowacji wykładziny PCV w budynku A na poziomie +2 w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ulicy Jakubowskiego 2

  1. Zakres prac obejmuje:

          Wykonawca  zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych  z prawidłową i      zgodną ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i p.poż. realizacją przedmiotu zamówienia tj.

  • Gruntowne czyszczenie - usunięcie zalegających starych powłok, brudu i odtłuszczenie powierzchni podłogi
  • Aplikacja powłoki poliuretanowej

Szczegółowy zakres prac określa: Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1), Przedmiar (załącznik nr 2) oraz Rysunek poglądowy (załącznik nr 3)

 

Termin wykonania:

             Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana oczekuje się wykonania zamówienia w terminie do 30 dni od podpisania zlecenia.

Warunki gwarancji:

  1. W wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany będzie do wykonania naprawy nie później niż w terminie do 14 dni liczonych od dnia zgłoszenia konieczności naprawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany zakres prac wraz z wbudowanymi materiałami na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Wynagrodzenie i warunki płatności:

  1. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za przedmiot zamówienia na podstawie faktury, po odebraniu całego przedmiotu umowy.
  2. Podstawę do wystawienia faktury stanowi zatwierdzony przez Szpital Uniwersytecki protokół odbioru końcowego. Oryginał protokołu winien być dołączony do faktury.
  3. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania zapłaty za wykonany przedmiot zamówienia
    w terminie 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
    w Krakowie.

Zobowiązania Wykonawcy:

  1. Wykonawca złoży ofertę na załączonym do niniejszego zapytania ofertowego formularzu ofertowym (załącznik nr 4).
  2. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę zgodnie z zapytaniem ofertowym.
  3. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem objętym zakresem opracowania, które jest przedmiotem niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
  4. Sposób porozumiewania się:

Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zamawiający na prośbę Wykonawcy umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej.

Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu w oparciu o przekazane dokumenty.
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Nieprzekraczalny termin składania ofert 17.09.2025 do godziny 14:00
  3. Ważność oferty minimum 30 dni.

Kryteria oceny ofert:

Cena - 100%

Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert.

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia
    OPZ załącznik nr1 Pobierz
  2. Przedmiar
    Przedmiar załącznik nr 2 Pobierz
  3. Rysunek poglądowy
    Rysunek poglądowy_załącznik nr 3 Pobierz
  4. Formularz ofertowy
    Formularz ofertowy_załącznik nr 4 Pobierz

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.