Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 17.07.2020 r.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonaniu spotu informacyjno-edukacyjnego o długości 60 sekund.

Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-119-94-42

Wymogi stawiane Oferentom – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • Spot o długości 60 sekund
  • Spot musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu, znakiem Unii Europejskiej, Flagą Polski oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Księgą Identyfikacji Projektu
  • Czas realizacji usługi: 14 dni roboczych
  • Przygotowanie projektu scenariusza spotu, który stanowić będzie integralną część oferty
  • Przygotowanie spotu zgodnie z określonym scenariuszem, zatwierdzonym przez Szpital oraz z naniesionymi poprawkami i uzgodnieniami
  • Scenariusz powinien zawierać elementy nagrań z drona (max. 20 sekund) lub elementy animacji 3D (max. 20 sekund)
  • dojazd do i z miejsca nagrania/zlecenia,
  • zapewnienie lektora języka migowego
  • wmontowanie transkrypcji całego spotu języka migowego w postaci lektora języka migowego w prawym dolnym rogu,
  • spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K
  • scenografia: spot promocyjny powstanie w przestrzeniach zaproponowanych przez Wykonawcę w uzgodnieniu ze szpitalem; zapewnienie ew. potrzebnych rekwizytów, kostiumów czy dekoracji pozostaje po stronie realizatora. Szpital może jedynie pomóc w zapewnieniu rekwizytów medycznych
  • Realizacja zdjęć za pomocą profesjonalnych kamer produkcyjnych, dostosowanych do standardów emisji telewizyjnej
  • Zapewnienie nagrania profesjonalnego lektora
  • Montaż spotu wraz z korekcją barw
  • Opracowanie graficzne spotu
  • Udźwiękowienie spotu: muzyka, odgłosy, efekty dźwiękowe; zapewnienie zapisu dźwięku odpowiedniego do wymagań technicznych telewizji publicznej wraz z licencją na muzykę
  • Spot i nośnik, na którym będzie przekazany Zamawiającemu ma spełniać standardy określone przez telewizje regionalne
  • przekazanie praw autorskich do utworu, na wszelkich polach eksploatacji,
  • konsultację przed rozpoczęciem zdjęć, na której zostanie zaprezentowana koncepcja spotu,
  • zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do utworów powstałych w wyniku realizacji Umowy, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili zawarcia Umowy polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666, ze zm.), a w szczególności w zakresie:

1) utrwalania, kopiowania, modyfikowania, wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów komputerowych,

2) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie egzemplarzy utworu,

3) wystawiania na publiczną prezentację (na ekranie), w tym podczas seminariów i konferencji, a także publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,

4) wykorzystywania w materiałach wydawniczych oraz we wszelkiego rodzaju mediach audio-wizualnych i komputerowych,

5) prawa do korzystania z utworów w całości lub z części oraz ich łączenia z innymi utworami, opracowania poprzez dodanie różnych elementów, uaktualnienie, tłumaczenie na inne języki,

6) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy,

7) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 6 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

Forma przygotowanego pliku powinna być w rozszerzeniu mpeg-4 dostarczona na nośnikach zewnętrznych w minimum dwóch kopiach (płyta CD/pendrive).

Forma płatności: faktura przelewowa.

Termin lub okres wykonania zamówienia:

Wykonawca wykona i autoryzuje spot reklamowy do dnia 30.08.2020 r. 

CPV: 92221000-6

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na realizację spotu informacyjno-edukacyjnego. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny ofert:

  1. Cena
  2. Portfolio
  3. Szkic scenariusza
  4. Technologia

Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

  1. Cena – 45 pkt
  2. Portfolio – 10 pkt
  3. Szkic scenariusza – 35 pkt
  4. Technologia – 10 pkt

Ocena = C + P + S + T = 100 pkt  = 100 %

Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 45 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

         najniższa oferowana cena (brutto)
C = -----------------------------------------------  x 45 pkt
        cena ocenianej oferty (brutto)

Ad. 2. W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Pod uwagę będą brane dotychczasowe realizacje spotów filmowych, edukacyjnych i telewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji dla podmiotów medycznych lub kampanii społecznych.

Ad 3. W kryterium trzecim – szkic scenariusza może uzyskać maksymalnie 35 pkt. Pod uwagę będzie brana zgodność z projektem, znajomość tematu którego dotyczy kampania, atrakcyjna i czytelna forma dla odbiorcy oraz spełnienie roli edukacyjnej dla pacjenta.

Ad. 4.  W kryterium czwartym – przyznanie punktów za planowanie użycia drona oraz wykorzystanie animacji 3d. Maksymalnie 10 pkt. 

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: 
p
rosimy o składanie ofert do 28.07.2020 r. do końca dnia.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 424 74 34, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  1. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  2. Oferta posiada braki niemożliwe do uzupełnienia po wyznaczonym terminie złożenia ofert.
  3. Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
  4. Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
  5. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, przy czym na potrzeby tego zapytania przez rażąco niską cenę Zamawiający rozumie cenę brutto stanowiącą mniej niż 30% średniej wyliczonej ze wszystkich zaoferowanych cen, spośród nieodrzuconych na innej podstawie Ofert.

Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zapytanie ofertowe spot Kordian Pobierz

Opis przedmiotu zamówienia spot Kordian Pobierz

Formularz ofertowy dla spotu Kordian Pobierz

Kryterium oceny spot Kordian Pobierz

Wzór umowy spot Kordian Pobierz


Kraków, 29.07.2020 r.

Uczestnicy postępowania

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania związanego z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonaniu spotu informacyjno-edukacyjnego o długości 60 sekund, w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020,

po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:  Horyzont n10 Sp. z. o.o.

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty i zapraszamy do współpracy przy kolejnych projektach.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.