Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

logo
 
Warunki Zamówienia
  1. Nazwa i adres zamawiającego oraz adres strony internetowej zamawiającego: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków; strona internetowa su.krakow.pl

  2. Rodzaj zamówienia: Zamówienie realizowane w trybie zapytania ofertowego zgodnie z wewnętrzną procedura zakupową P-A-10. Zamówienie realizowane jest w związku z dofinansowaniem powiązanym z Projektem „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny” planowanym do współsfinansowania z regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2019, 9 oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2. Usługi Społeczne i Zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie, planowanym do realizacji przez Szpital Uniwersytecki w partnerstwie z Województwem Małopolskim.

  3. Przedmiot Zamówienia

    • Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony własnej dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie

    • Załącznik nr 1a zawiera szczegółowy opis pozycji zamówienia.

    • Oferowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych – dotyczy pozycji 1, 2, 4, 5 i 7.

    • Oferowane materiały muszą być nowe, nieużywane oraz wymagane jest, aby minimalny termin ważności zaoferowanych materiałów wynosił min. 12 miesięcy od dnia jego dostawy, jeżeli produkt objęty jest terminem ważności.
    • Wymagany termin płatności: 60 dni. Zamawiający dokonuje płatności w modelu split payment. Dodatkowe informacje znajdują się we wzorze umowy.
    • Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje.
    • W zapytaniu ofertowym komunikacja wykonawców z Zamawiającym będzie odbywała się za pośrednictwem skrzynki pocztowej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Termin wykonania zamówienia:
    Umowa zostanie zawarta do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego jednak nie dłużej niż 5 miesięcy, przy czym Zamawiający zastrzega, że 50% każdej pozycji zamówienia zostanie zrealizowane do 15 września, w maksymalnie 3 transzach. Pozostałe 50% zamówienia będzie realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień w terminie do 5 dni roboczych od daty wysłania zamówienia, stosownym transportem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dłuższego czasu realizacji dostawy, w przypadku wskazania tego każdorazowo na częściowym zamówieniu, przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.

  5. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w zapytaniu 

    • Wykonawca musi złożyć wraz z ofertę dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
      • Materiały firmowe potwierdzające zgodność oferty z przedmiotem zamówienia
      • Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE dla oferowanych wyrobów
      • Potwierdzenie zgodności z normami Wymagane są dokumenty w formie elektronicznej

6. Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej.

  • Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
  • Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do warunków zamówienia.
  • Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do warunków zamówienia.

7.  Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

  • Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. nie później niż do dnia 31.07.2020 r. godz. 14:00
  • Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.07.2020 r. godz. 14:15, po uzyskaniu przez Zamawiającego dostępu do złożonych plików, w Dziale Zaopatrzenia Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ul. Kopernika 19, pok. 7.

8.  Sposób obliczenia ceny.

  • Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty rabaty, upusty cenowe i podatek VAT
  • Wszystkie wartości   cenowe   należy   podać   w   złotych   (z   zaokrągleniem   do   dwóch   miejsc   po przecinku).
  • W Formularzu oferty należy podać cenę brutto (z podatkiem VAT).
  • Sposób obliczenia     wartości     cenowych     w      arkuszu      cenowym      (załącznik      nr      1a do warunków zamówienia):- cena brutto = cena jednostkowa brutto x ilość; Cenę oferty w danej części będzie stanowić suma cen (brutto) poszczególnych pozycji.
  • Jeżeli cena     nie     zostanie     obliczona     w     powyższy     sposób     zamawiający     przyjmie,     że prawidłowo podano cenę jednostkową (brutto) i poprawi pozostałe wartości cenowe zgodnie ze sposobem obliczenia ceny.

9.  Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert. 

  • W zakresie wszystkich pozycji oferty będą oceniane wg kryterium cenowego.

10.  Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

  • Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
  • wyborze najkorzystniejszej oferty,
  • wykonawcach, którzy zostali odrzuceni,

11. Wzór umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do warunków zamówienia.

Załączniki:

  1. Formularz oferty – załącznik nr 1
  2. Arkusz cenowy - załącznik nr 1a
  3. Wzór umowy – załącznik nr 2

DFZ 271 127 2020 PCH WARUNKI Pobierz

Załącznik 1 i 1a Pobierz

WZÓR UMOWY Pobierz


  DFZ 271 127 2020 PYTANIA ODPOWIEDZI Pobierz

Załącznik 1 i 1a Pobierz


DFZ 271 127 2020 PCH WARUNKI ZAMÓWIENIA po modyfikacji Pobierz

DFZ 271 127 2020 PCH PYTANIA ODPOWIEDZI Pobierz

Załącznik 1 i 1a Pobierz


  Załącznik_1_i_1a__PO_MODYFIKACJA Pobierz

Pobierz .


Kraków, 03.08.2020 r.

Informacja z otwarcia ofert

Wpłynęły oferty:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto

1.

Biovelley spółdzielnia socjalna Warszawa 00-019 ul. Złota 9/14

Poz. 1 - 719 437,68 zł

2.

Garmex  A. Jafiszow, M. Kamiński sp. jawna ul. Przemysłowa 1

 16-001 Kleosin

Poz. 7 - 1 074 600,00 zł

3.

ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. 41-808 Zabrze, ul. Pod Borem 18

Poz. 1 – 332 212,00 zł

Poz. 2 – 972 000,00 zł

Poz. 3 – 605 400,00 zł

Poz. 4 – 1 458 097,20 zł

Poz. 5 – 810 000,00 zł

Poz. 6 – 719 437,68 zł

4.

SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k. a., 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 38/56

Poz. 1 – 606 962,00 zł

Poz. 2 – 1 058 400,00 zł

Poz. 4 – 1 587 611,64 zł

Poz. 5 – 1 574 400,00 zł

Poz. 6 – 786 052,28 zł

5

Polmil Sp. z o.o. S.K.A., ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz

Poz. 1 – 474 768,00 zł 

Poz. 2 – 970 000,00 zł

Poz. 4 – 1 455 010,67 zł

Poz. 5 – 1 224 600,00  zł

Poz. 6 – 741 471,74  zł

6

Mieczysław Kruszelnicki FPUH, ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław

Poz. 6 663 583,90 zł

7

BATIST Medical Polska Sp. z o.o. Ul. Kolista 25

40-486 Katowice

Poz. 5 – 939 600,00 zł

8

TZMO SA ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń

Poz. 7 – 1 028 200,00 zł

9

Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowo-produkcyjne „ALA” Dariusz Całka 10-407 Olsztyn ul. Lubelska 30

Poz. 3 – 627 600,00 zł

 

Oferty, które zostały odrzucone:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto

Przyczyna

1.

Biovelley spółdzielnia socjalna Warszawa 00-019 ul. Złota 9/14

Poz. 1 - 719 437,68 zł

Brak załączonych materiałów handlowych do oferty

8

TZMO SA ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń

Poz. 7 – 1 028 200,00 zł

Zamawiający wprowadził wymóg aby fartuchy posiadała tagi pralnicze UHF

 

Oferty, które wygrały:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto

2.

Garmex  A. Jafiszow, M. Kamiński sp. jawna ul. Przemysłowa 1

 16-001 Kleosin

Poz. 7 - 1 074 600,00 zł

3.

ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. 41-808 Zabrze, ul. Pod Borem 18

Poz. 1 – 332 212,00 zł

Poz. 3 – 605 400,00 zł

Poz. 5 – 810 000,00 zł

5

Polmil Sp. z o.o. S.K.A., ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz

Poz. 2 – 970 000,00 zł

Poz. 4 – 1 455 010,67 zł

6

Mieczysław Kruszelnicki FPUH, ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław

Poz. 6 - 663 583,90 zł

 

Informacja z otwarcia ofert Pobierz


Informacja o wynikach - korekta Pobierz

Korekta informacji o ofertach, które zostały odrzucone oraz ofertach, które wygrały:

Oferty, które zostały odrzucone:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto

Przyczyna

1.

Biovelley spółdzilenia socjlana Warszawa 00-019 ul. Złota 9/14

Poz. 1 - 719 437,68 zł

Brak załączonych materiałów handlowych do oferty

Oferty, które wygrały:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto

8.

TZMO SA ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń

Poz. 7 – 1 028 200,00 zł

3.

ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. 41-808 Zabrze, ul. Pod Borem 18

Poz. 1 – 332 212,00 zł

Poz. 3 – 605 400,00 zł

Poz. 5 – 810 000,00 zł

5

Polmil Sp. z o.o. S.K.A., ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz

Poz. 2 – 970 000,00 zł

Poz. 4 – 1 455 010,67 zł

6

Mieczysław Kruszelnicki FPUH, ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław

Poz. 6 - 663 583,90 zł

 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.