Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków,  28.12.2020 r.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na organizacji eventu sportowego – biegu na dystansie  5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników.

Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego  i podkarpackiego.” Dotyczy zadania nr 6.29 pt. „Działania edukacyjno-informacyjne skierowane do pacjentów  i personelu medycznego”. POWR.05.01.00-00-0025/18  złożonego w odpowiedzi na konkurs pn. "Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca" nr POWR.05.01.00-IP.05-00-008/18 ogłoszony w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-11-99-442

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przygotowanie, organizacja i obsługa biegu, który odbędzie się 19 września 2021 r. w Krakowie. Bieg odbędzie się na Bulwarach Wiślanych – pomiędzy Bulwarem Kurlandzkim a Bulwarem Rodła.

  1. Start biegu: 19 września 2021 r. (niedziela)
  2. Dystans: 5 km
  3. Liczba uczestników: 500 (tylko osoby pełnoletnie)
  4. Trasa biegu znajduje się na mapie dołączonej do zapytania ofertowego, trasa: Bulwar Kurlandzki - Bulwar Rodła
  5. Dokumenty związane z załatwieniem pozwoleń w Urzędzie Miasta na odbycie imprezy i związane z trasą biegu zapewnia Szpital Uniwersytecki
  6. Zapewnienie bezpieczeństwa podczas zawodów:
    • Przygotowanie i opracowanie niezbędnej dokumentacji, w tym: regulaminu uczestnictwa biegu na dystansie 5 km dla uczestników pow. 18 r. życia, oświadczeń dla uczestników biegu o warunkach uczestnikach w biegu, przygotowanie planu imprezy wraz z harmonogramem jej realizacji, uzgodnionym z Zamawiającym
    • Zapewnienie ochrony uczestnikom
    • Ubezpieczenie dla każdego uczestnika
    • Zabezpieczenie trasy poprzez wydzielenie toru specjalną taśmą lub barierkami oraz ustawieniem pracowników na trasie biegu
    • Zamknięcie trasy na czas biegu
    • Zabezpieczenie medyczne dla biegaczy
  7. System on-line do zapisów na bieg (formularz zapisów); Udział będzie bezpłatny dla wszystkich uczestników. Podział na kobiety i mężczyzn, tak aby można było wyłonić zwycięzców w obu kategoriach.
  8. Obsługa biura zawodów
  9. Start i meta w innym miejscu; dmuchana brama startu i mety, zapewnienie sceny i podium w miejscu mety
  10. Nagłośnienie imprezy + strefy startu i mety
  11. Zapewnienie prowadzącego imprezę
  12. Jednorazowe numery startowe w formacie a5, czarno-białe – zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 oraz z logo programu Kordian i Księgą Identyfikacji Znaku Szpitala Uniwersyteckiego.
  13. Wielorazowe chipy pomiarowe (razem z numerem) z możliwością rejestru czasu
  14. Obsługa pomiaru czasu (zegar pomiaru czasu na mecie, hukowy pistolet startowy, pomiar czasu, wyniki na potrzeby dekoracji zwycięzców, wyniki końcowe w wersji papierowej i elektronicznej)
  15. Pamiątkowe medale na smyczy dla wszystkich uczestników. Medale odlewane dla wszystkich uczestników – 500 sztuk. Nadruk dwustronny, średnica 50 mm, grubość 3 mm, metalowy. Medale zawieszone na czerwonej szarfie.
  16. Wykonanie projektu medali zgodnie z Księga znaku dedykowaną dla Projektu oraz z księgą znaku Szpitala stoi po stronie Wykonawcy
  17. Namioty: 2 sztuki namiotów dedykowane dla biura zawodów i szatni na starcie. Jeden namiot dedykowany dla Szpitala Uniwersyteckiego: wymiary to 4x4 m, z podłogą, z podłączeniem do prądu, trzy stoliki, osiem krzeseł, stojak na ulotki.
  18. Widoczne oznaczenie szatni.
  19. Wysokoenergetyczny posiłek regeneracyjny, podany na jednorazowych talerzach i sztućcach
  20. Woda – 1 butelka jednorazowa 0,5 l dla każdego uczestnika. Dwa stanowiska z wodą dla biegaczy, ustawione tuż przy mecie.
  21. Nagrody dla pierwszych 3 miejsc – sześć pucharów: „2 x złoto, 2x srebro i 2x brąz”; wymiary: od 12 do 15 cm, nagrody będą przyznawane w kategorii kobiety i mężczyźni.
  22. Zapewnienie liczby toalet zgodnych z obowiązującym prawem (zgodnie z 6 pkt. 1 par 4 Ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych z dnia 20.03.2009 r. (Dz.U. Nr 62, poz. 504) ze zmianą z dnia 20.08.2010 r (Dz. U. Nr 152, poz. 1021) oraz Normami Unii Europejskiej), na starcie imprezy min. 7 stanowisk, na mecie min. 5 stanowisk.
  23. Zapewnienie prądu na miejscu imprezy – dla nagłośnienia oraz dla namiotu SU.
  24. Banery biegu Kordian przy starcie i mecie, projekt i wykonanie banneru jest po stronie Wykonawcy.
  25. Zapewnienie wody i poczęstunku dla specjalistów z SU (8 osób).

CPV:  79952000-2

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia. Kwota wynagrodzenia płatna będzie na podstawie protokołu odbioru.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób oceny ofert:

Ocena zgłoszonych ofert dokonywana jest w oparciu o nadesłane formularze ofertowe na podstawie kryterium punktów: cena + Wymogi dodatkowe = 100 pkt.

Kryteria oceny ofert:

  1. Cena
  2. Wymogi dodatkowe
  3. Spełnienie klauzuli społecznej

Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

         najniższa oferowana cena (brutto)
C = -----------------------------------------------  x 60 pkt
        cena ocenianej oferty (brutto)

Ad. 2. W kryterium drugim – Wymogi dodatkowe (W), oferta może uzyskać maksymalnie 35 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegółowe kryteria oceny znajdują się w załączniku.

Ad. 3. W kryterium trzecim - spełnienie klauzuli społecznej (K), max. 5 pkt (spełnienie – 5 pkt, brak złożenia oświadczenia – 0 pkt).

RAZEM: C+W+K = 100 pkt

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:

Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 06.01.2021 r. do końca dnia na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 424 74 34, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  1. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  2. Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
  3. Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.

Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zapytanie ofertowe Bieg Kordian 2021 Pobierz

Opis przedmiotu zamówienia Bieg Kordian 2021 Pobierz

Formularz ofertowy Bieg Kordian 2021 Pobierz

Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych Bieg Kordian 2021 Pobierz

Wzór umowy Bieg Kordian 2021 Pobierz

Kryterium oceny ofert Bieg Kordian 2021 Pobierz

Wzory logotypów Bieg Kordian 2021 Pobierz


KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 11.01.2021 r.

Uczestnicy postępowania

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na organizacji eventu sportowego – biegu na dystansie 5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników w ramach realizacji projektu nr POWR.05.01.00-00-0025/18 p.n.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:

Leszek Kępiński  „Kępa Sport”.

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.