Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 10.11.2022 r.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania polegającego na wykonaniu spotu reklamowego, nagraniu webinarium oraz materiału filmowego z przebiegu badania.

Zapytanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wyprzedź raka mammografią - Profilaktyka Raka Piersi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-119-94-42

Wymogi stawiane Oferentom – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Nagranie spotu reklamowego:
  • spot o długości 60 sekund;
  • spot musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu;
  • czas realizacji usługi: 14 dni roboczych;
  • przygotowanie projektu scenariusza spotu, który stanowić będzie integralną część oferty;
  • przygotowanie spotu zgodnie z określonym scenariuszem, zatwierdzonym przez Szpital oraz z naniesionymi poprawkami i uzgodnieniami;
  • scenariusz powinien zawierać elementy nagrań z drona (max. 20 sekund); zdjęcia z drona odbędą się za pomocą operatora posiadającego właściwe uprawnienia. Operator musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie w wypadku powstania szkody na skutek lotu dronem.
  • Operator powinien posiadać odpowiednie ubezpieczenie w wypadku powstania na skutek lotu dronem szkody.
  • dojazd do i z miejsca nagrania/zlecenia;
  • zapewnienie lektora języka migowego; zapewnienie zgody na wizerunek lektora
  • wmontowanie transkrypcji całego spotu języka migowego w postaci lektora języka migowego w prawym dolnym rogu nagrania;
  • spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K (3840 × 2160);
  • scenografia: spot promocyjny powstanie w przestrzeniach zaproponowanych przez Wykonawcę w uzgodnieniu ze Szpitalem; zapewnienie ew. potrzebnych rekwizytów, kostiumów czy dekoracji pozostaje po stronie Wykonawcy. Szpital może jedynie pomóc w zapewnieniu rekwizytów medycznych, budynku Szpitala;
  • realizacja zdjęć za pomocą profesjonalnych kamer produkcyjnych, dostosowanych do standardów emisji telewizyjnej;
  • zapewnienie nagrania profesjonalnego lektora;
  • montaż spotu wraz z korekcją barw oraz korekcję poziomów dźwięków;
  • opracowanie graficzne spotu;
  • udźwiękowienie spotu: muzyka, odgłosy, efekty dźwiękowe; zapewnienie zapisu dźwięku odpowiedniego do wymagań technicznych telewizji publicznej wraz z licencją na muzykę
  • spot i nośnik, na którym będzie przekazany Zamawiającemu ma spełniać standardy określone przez telewizje regionalne;
  • przekazanie praw autorskich do utworu, na wszelkich polach eksploatacji;
  • udzielenie praw do licencji na wykorzystywaną w spocie muzykę;
  • konsultację przed rozpoczęciem zdjęć, na której zostanie zaprezentowana koncepcja spotu;
  • zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze.
  1. Nagranie webinarium:
  • webinarium prowadzone przez specjalistów ze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie;
  • zgoda na publikację wizerunku prowadzącego
  • czas nagrania: 3 x 45 min;
  • spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K (3840 × 2160);
  • nagranie prelegenta oraz jego prezentacji online;
  • nagranie na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie;
  • czas realizacji usługi: w ramach ustalonego terminu ze Szpitalem Uniwersyteckim
  • film musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu
  • zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze
  • Termin wykonania: do 15.12.2022 r.
  1. Nagranie filmu z przebiegu badania mammograficznego:
  • badanie przygotuje Szpital Uniwersytecki w Krakowie;
  • ostateczna wersja filmu ma trwać min. 3 min - max. 5 min;
  • zgoda na publikację wizerunku prowadzącego badanie oraz pacjentki
  • czas realizacji usługi: w ramach ustalonego terminu ze Szpitalem Uniwersyteckim;
  • nagranie na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie – ul. Jakubowskiego 2;
  • spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K (3840 × 2160);
  • film musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu
  • zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze
  • Termin wykonania: do 15.12.2022 r.

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do utworów powstałych w wyniku realizacji Umowy, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili zawarcia Umowy polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666, ze zm.),

a w szczególności w zakresie:

1) utrwalania, kopiowania, modyfikowania, wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów komputerowych,

2) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie egzemplarzy utworu,

3) wystawiania na publiczną prezentację (na ekranie), w tym podczas seminariów i konferencji,

a także publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,

4) wykorzystywania w materiałach wydawniczych oraz we wszelkiego rodzaju mediach audio-wizualnych i komputerowych,

5) prawa do korzystania z utworów w całości lub z części oraz ich łączenia z innymi utworami, opracowania poprzez dodanie różnych elementów, uaktualnienie, tłumaczenie na inne języki,

6) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy,

7) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 6 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

Forma przygotowanego pliku powinna być w rozszerzeniu mpeg-4 dostarczona na nośnikach zewnętrznych w minimum dwóch kopiach (płyta CD/pendrive).

Forma płatności: faktura przelewowa.

Termin lub okres wykonania zamówienia:

Wykonawca wykona i autoryzuje spot oraz nagrania do dnia 15.12.2022 r.

CPV: 92111200-4

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na realizację spotu informacyjno-edukacyjnego.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób oceny ofert:                                                                           

Kryteria oceny ofert:

  1. Cena
  2. Portfolio
  3. Szkic scenariusza

Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

  1. Cena – 50 pkt
  2. Portfolio – 20 pkt
  3. Szkic scenariusza – 30 pkt

Ocena = C + P + S = 100 pkt  = 100 %

Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 50 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

         najniższa oferowana cena (brutto)
C = -----------------------------------------------  x 50 pkt
        cena ocenianej oferty (brutto)

Ad. 2. W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Pod uwagę będą brane dotychczasowe realizacje spotów filmowych, edukacyjnych i telewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji dla podmiotów medycznych lub kampanii społecznych.

Ad 3. W kryterium trzecim – szkic scenariusza może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Pod uwagę będzie brana zgodność z projektem, znajomość tematu którego dotyczy kampania, atrakcyjna i czytelna forma dla odbiorcy oraz spełnienie roli edukacyjnej dla pacjenta.

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: 

prosimy o składanie ofert do 17.11.2022 r. do końca dnia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Poprawnie złożona oferta składa się z wypełnionego załącznika nr 1 – formularza oferty.

Ofertę w formie pisemnej można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Sekcja ds. Działalności Komercyjnej i Nowych Projektów
ul. Mikołaja Kopernika 36
31-501 Kraków
Z dopiskiem: „spot TV”

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym. nOfertę należy dostarczyć na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

Anna Motyka – tel. 12 400 12 38 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Ewa Bątorek, tel. 12 424 74 79  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  1. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  2. Oferta posiada braki niemożliwe do uzupełnienia po wyznaczonym terminie złożenia ofert.
  3. Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
  4. Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
  5. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, przy czym na potrzeby tego zapytania przez rażąco niską cenę Zamawiający rozumie cenę brutto stanowiącą mniej niż 30% średniej wyliczonej ze wszystkich zaoferowanych cen, spośród nieodrzuconych na innej podstawie Ofert.

Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zapytanie ofertowe spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz

Opis przedmotu zamówienia spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz

Kryterium oceny ofert spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz

Wzór umowy spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz

Formularz ofertowy spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Pobierz


 KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 25.11.2022 r.

Uczestnicy postępowania

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na realizację zadania polegającego na wykonaniu spotu reklamowego, nagraniu webinarium oraz materiału filmowego z przebiegu badania w ramach projektu pn. „Wyprzedź raka mammografią - Profilaktyka Raka Piersi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,

po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:

Studio Produkcji Multimedialnych STORYTELLERS
ul. Partyzantów 25
95-040 Kaletnik

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty

 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.