Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

 DKRI.230.29.2020   

Kraków, dn. 04.06.2020 roku

Zapytanie ofertowe

1. ZAMAWIAJĄCY

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul.Kopernika 36, 31-501 Kraków

 2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późń. zm.).

Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy dostaw lub usług. 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup platformy szkoleniowej składającej się z:

  1. Platforma szkoleniowa - utworzenie podstawowej wersji
  2. Platforma szkoleniowa - zakup pakietu licencji/dostępu
  3. Platforma szkoleniowa - użytkowanie przez rok 

Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie z siedzibą przy ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków ww. platformy e-learningowej zawierającej wymagane logotypy zgodnie z  zasadami znajdującymi się w „Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020” dla PO WER.

1.  Platforma szkoleniowa - utworzenie podstawowej wersji

Szczegółowe wymagania dotyczące platformy e-learningowej stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, stanowiący Opis Przedmiotu Zamówienia.

Zakup jednorazowy.

2 Platforma szkoleniowa - zakup pakietu licencji/dostępu

Pakiet licencji dostępu przewidziany jest dla min.  428 użytkowników oraz dostęp dla moderatora platformy.

Zakup jednorazowy.

3 Platforma szkoleniowa - użytkowanie przez rok

Użytkowanie platformy obejmuje utrzymanie platformy orasz serwisowanie w przypadku konieczności.

Użytkowanie rozliczane jest miesięcznie w perspektywie rocznej.

Użytkowanie przewidziane jest na cały okres trwania projektu do września 2022r, okres realizacji może ulec zmianie o czym realizator poinformuje wykonawcę.

4. Kod CPV:

72000000-5– Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – do 30 dni od zawarcia umowy

6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Termin udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa z dniem 15.06.2020 r.
  3. Odpowiedź na zapytanie ofertowe musi zawierać cenę realizacji całości zamówienia oraz poszczególne ceny jednostkowe według tabeli w załączniku nr 1 (arkusz cenowy) oraz uzupełnioną listę wymagań funkcjonalnych (zał. nr 2) oraz oświadczenie o spełnianiu klauzuli społecznej (zał. nr 3) .

7WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział i złożyć ofertę Wykonawcy, którzy prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do postepowania
  2. Uzupełniony Opis Przedmiotu zamówienia załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej załącznik nr 3
  4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca złoży wraz z formularzem oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziałów
    w postępowaniu.

9. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Michał Struś pod numerem telefonu (12) 400 12 79 oraz adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Oferta powinna być:

  1. Sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1, do niniejszego zapytania ofertowego,
  2. Musi być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią,
  3. Podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.

W przypadku podpisywania oferty lub załącznika przez pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Każdy Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.

12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.

Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy wypełnić na załączonym do zapytania formularzu i dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do końca dnia 15.06.2020 roku na adres

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w tytule proszę wpisać: „KORDIAN oferta na platformę szkoleniową”).

 13. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA OCENY

  1. Oferty zostaną ocenione według kryterium cenowego – 30 pkt.
  2. Dostępność serwisu (punkty 28 i 29 OPZ) - 25pkt.
  3. Szybkość realizacji zgłoszeń serwisowych (punkty 26 i 27 OPZ) - 35 pkt.
  4. Spełnienie klauzuli społecznej – 10 pkt.

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu umowy.

Zamawiający wymaga przedstawienia wizualizacji przedmiotu zamówienia

Cena oferty będzie obejmowała wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Cena oferty netto i brutto będzie podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

Ocena = C+D+S+K = 100 pkt – 100 %

Kryterium ceny oceniane na podstawie wzoru:

C= 30 PKT (najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert/ cena ofert ocenianej)

Kryterium dostępności oceniane na podstawie wzoru:

D = 25 PKT x (liczba punktów uzyskana/maksymalna liczba punktów ; dla pozycji 28 i 29 OPZ)

Kryterium szybkości usuwania błędów na podstawie wzoru:

S = 35 PKT x (liczba punktów uzyskana/maksymalna liczba punktów ; dla pozycji 26 i 27 OPZ)

Spełnienie klauzuli społecznej

Wykonawca spełniający klauzurę społeczną otrzyma 10 pkt.

Oferent, który nie złożył oświadczenia dostanie 0pkt.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert przekraczających zaplanowany budżet projektowy. Zamawiający dysponuje następującym budżetem:

Platforma szkoleniowa:

2020

2021

2022

Utworzenie podstawowej wersji

20 000 zł brutto/ jednorazowo

   

Zakup pakietu licencji/ dostępu

2 000 zł brutto / jednorazowo

   

Użytkowanie przez rok

3690 zł brutto/miesięcznie

3690 zł brutto/miesięcznie

3690 zł brutto/miesięcznie

 

14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.

 Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana o terminie i miejscu zawarcia umowy.

15. ZAKAZ POWIĄZAŃ OSOBOWYCH/KAPITAŁOWYCH

W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamówienia udzielane na podstawie zasady konkurencyjności nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych, zamówień określonych w podrozdziale 6.5 pkt 8 lit. g lub h Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

16. DODATKOWE INFORMACJE

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Wykonawcy w związku niniejszym zapytaniem ofertowym,
w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.

17. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW BĘDĄCYCH INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO. 

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Wymagania platformy elearningowej, Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej

Załącznik nr 4 – wzór umowy 

Zapytanie ofertowe Pobierz

Zał 1 Fomularz ofertowy Pobierz

Zał 2 OPZ Wymagania platformy elearningowej  Pobierz

Zał 3 oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych Pobierz

Wzór umowy platforma Pobierz

Odpowiedź za pytanie nr 1 oferenta Pobierz


 Kraków, 15.06.2020 r.

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Mikołaja Kopernika 36
31-501 Kraków

 Wydłużenie terminu składania ofert do zapytania ofertowego nr DKRI.230.29.2020  na zakup platformy szkoleniowej, ogłoszonego w dniu 04.06.2020 r. 

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, działając jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu informuje, iż okres składania ofert ulega wydłużeniu do dnia 18.06.2020r.


 Kraków, 16.06.2020 r.

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Mikołaja Kopernika 36
31-501 Kraków 

Odpowiedź na pytanie nr 2 oraz 3 do zapytania ofertowego nr DKRI.230.29.2020  na zakup platformy szkoleniowej, ogłoszonego w dniu 04.06.2020 r. 

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, działając jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu udziela odpowiedzi na zadane dnia 12 czerwca br., droga mailową pytania:

Pytanie 2

Dotyczy Załącznika nr 4 – Wzór umowy na platformę szkoleniową

Zamawiający w § 12 ust. 3 pkt e wskazał, by Wykonawca oświadczył, że:

„e. nie udzielił dotychczas osobie trzeciej licencji na korzystanie z utworu.„

Wnosimy o wyjaśnienie powyższego zapisu. Wykonawca jest producentem platformy szkoleniowej, gdzie produkt ten jest dostarczany do wielu podmiotów. Ograniczenie zawarte w pkt e powyżej może prowadzić do złożenia oferty przez podmiot nie posiadający wystarczającego doświadczenia i wiedzy oraz jest blokerem dla podmiotów z gotowym rozwiązaniem na rynku.

Wnosimy o usunięcie tego zapisu.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonał zmiany w zapisach umowy zgodnie z powyższa prośbą. Zaktualizowana umowa została umieszczona pod zapytaniem ofertowym (wzór umowy platforma 16.06.2020.pdf)

Pytanie 3

Dotyczy Załącznika nr 4 – Wzór umowy na platformę szkoleniową

Zamawiający w § 12 ust. 2 wskazał:

„W zakresie wskazanym w ust. 1 niniejszego paragrafu, Szpital Uniwersytecki jest uprawniony do trwałego lub czasowego zwielokrotnienia platformy w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie oraz do jej rozpowszechniania. Wykonawca wyraża zgodę na zwielokrotnienie platformy w zakresie, w którym dla jej wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania niezbędne jest jej zwielokrotnienie.”

Wnosimy o wyjaśnienie powyższego zapisu. Skoro Wykonawca zgodnie z ust. 1 niniejszego paragrafu udziela licencji na korzystanie z platformy, jakie zastosowanie będzie miało zwielokrotnianie i rozpowszechnianie platformy?

Wnosimy o usunięcie tego zapisu.

Odpowiedź:

Zamawiający dokonał zmiany w zapisach umowy zgodnie z powyższa prośbą. Zaktualizowana umowa została umieszczona pod zapytaniem ofertowym (wzór umowy platforma 16.06.2020.pdf)

Wzór umowy platforma 16 06 2020 Pobierz


 KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 22 czerwca 2020 r.

Uczestnicy postępowania

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na zakupie platformy szkoleniowej składającej się z: utworzenia wersji podstawowej, zakupu pakietu licencji/dostępu oraz użytkowania. ramach realizacji projektu nr POWR.05.01.00-00-0025/18 p.n.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego” nr POWR.05.01.00-00-0025/18, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę: 

BPROG SP. Z O.O., ul Wojska Polskiego 18/1; 05-091 Ząbki.

 Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.